برج خنک کننده hat ihr Profilbild geändert
übersetzen   1 Jahr

https://bit.ly/3dkjETX
اهمیت فن برج خنک کننده در برج خنک کننده مرطوب:
پارامترهای عملکرد خوب فن برج خنک کننده در برج خنک کن مرطوب توسط منطقه آبیاری یا پکینگ تعیین می شود. سیستم استاندارد استفاده از فن برج خنک کننده با پتانسیل های مختلف قدرت را فراهم می کند. به عنوان مثال، اگر مساحت کار بیش از 15 متر مربع نباشد، پیش نویس فن دمنده می تواند به طور کامل عملکرد کانال را انجام دهد. طراحی چنین واحدهایی معمولاً توسط دو عنصر تشکیل می شود - یک الکتروموتور و یک پروانه. برای ساخت کیس از مواد کامپوزیتی برای ادغام سفت کننده ها در زیر کیس استفاده می شود. دیفیوزر می تواند وظیفه تنظیم فشاری را که هنگام خنک شدن شدید برج خنک کننده در خروجی در جهت جریان هوا رخ می دهد، انجام دهد. به نوبه خود، پروانه با ترکیبی از تیغه ها و توپی تشکیل می شود و در حین کار جریان خنک کننده ثابتی ایجاد می کند. فن برج خنک کننده و پکینگ دو عنصر اساسی در ببرج خنک کننده مرطوب می باشد که عملکرد و کارایی سیستم و سازه به آنها مرتبط و وابسته می باشد.
به استثنای راه حل های فنی و ساختاری فردی در داخل ایستگاه، طراحی برج خنک کننده به عنوان یک مرکز صنعتی ممکن است اساساً قدیمی به نظر برسد. اما آیا جایگزینی برای چنین ساختارهایی وجود دارد؟ وظایف خنک سازی مایعات فنی مختلف در حجم زیاد نیز با کمک استخرهای اسپری و حوضچه های خنک کننده حل می شود. اما در این موارد همین مشکلات به صورت بهره وری پایین مشاهده می شود که با ویژگی های استفاده از محیط های کاری طبیعی تکمیل می شود. در همان حوضچه، آب به طور منظم شکوفا می شود، که نیاز به اجرای اقدامات ویژه برای نگهداری بیولوژیکی جسم دارد.
و در این زمینه، برج خنک کننده چندان بد نیست. از دیدگاه خود شرکت های عامل چیست؟ حداقل ابزار فناورانه ای است که از نظر هزینه های مالی و نیروی کار برای پشتیبانی از فرآیندهای کمکی برای خنک کردن تجهیزات کار بهینه است. علاوه بر این، در برخی موارد، چنین پردازش یک سیال فنی تنها راه موجه است، زیرا عملکرد از نظر تنظیم دما کاملاً در استانداردهای حذف پساب های صنعتی است. آب گرم خروجی از حضوچه های خنک کننده برای آبزیان و ... مضر می باشد. پس برج خنک کننده بهترین راه حل برای خنک سازی آب فرایند مدار در بسیاری از صنایع و کاربری ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با برج خنک کننده به وب سایت سازاب مراجعه نمایید.

image